Reklamace

 
Zákazník
 
Reklamace zboží
 
Popis reklamace

Jak správně postupovat při reklamaci:

  • Vyplňte všechna pole Reklamačního formuláře na začátku této stránky
  • Do pole "Popis reklamace" popište co nejpodrobněji Váš problém, tj. vadu zboží, kvůli které jej reklamujete
  • Klikněte na tlačítko "Odeslat reklamaci"
  • Vyčkejte na kontakt od našeho pracovníka reklamací, který Vám po přijetí vyplněného Reklamačního formuláře sdělí další postup řešení reklamace. Kontaktováni budete zpravidla do 24 hodin od odeslání Reklamačního formuláře (v pracovní dny).
  • Zboží neodesílejte bez vyzvání našeho reklamačního pracovníka. Většinu závad je možné řešit tak, že reklamované zboží není nutné zasílat zpět - naši pracovníci po přijetí reklamace navrhnou nejvhodnější postup.


KONTAKTY:

E-mail: reklamace@superdiskont.cz
Tel: 499 422 243

Adresa pro zasílání reklamací: 

Superdiskont.cz
Expediční sklad - reklamace

Dubenec 22
544 55 Dubenec u Dvora Králové

2017 Copyright Superdiskont, s.r.o., Dobronická 986/35, 140 00 Praha 4 / Powered by Web Revolution