Poškozená zásilka

Byla Vám doručena poškozená zásilka?


Jak nejlépe postupovat:

Balíky České pošty:

  • Vykazuje-li balík při dodání přepravcem zjevné mechanické poškození, zásilku nepřebírejte.
  • Zjistíte-li poškození zásilky po jejím rozbalení, je nutné nepozději do dvou pracovních dnů podat reklamaci na kterékoliv poště. Postup reklamace je ZDE.

Balíky PPL:

v případě dodání poškozené zásilky PPL je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky ZDE.

Balíky Uloženka.cz:

Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha Uloženka.cz s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni.

Nebyl-li při přebírání zásilky obal zjevně poškozen a poškození zásilky zjistíte až po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte.

​​KONTAKTY:

E-mail: reklamace@superdiskont.cz

Tel.: 499 422 243, 733 178 646 

POZOR, společnost Superdiskont, s.r.o. nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup!

 

 

2017 Copyright Superdiskont, s.r.o., Dobronická 986/35, 140 00 Praha 4 / Powered by Web Revolution